GARANTIA - DEVOLUCIONS

DEVOLUCIONS

Tots els productes enviats són prèviament revisats al nostre magatzem, per tant, no hi ha la possibilitat que arribin en estat defectuós tret que en el transport sorgeixi alguna incidència, cas en què l'empresa de transport es farà càrrec dels possibles danys soferts .

S'admeten devolucions?

Acceptem devolucions durant els primers 15 dies naturals des de la recepció del teu producte, en els casos següents:

  • El material enviat al client ha arribat trencat, malmès o en males condicions . El client està obligat a revisar el material rebut a fi de verificar que el material rebut està en bones condicions i no es donen les circumstàncies descrites en aquest apartat; en cas contrari, el client està obligat a comunicar les anomalies observades en un termini màxim de 48 hores des de la signatura de les còpies de l'albarà de recollida. La manca de la comunicació esmentada en cas d'anomalia en el termini previst eximirà a www.repuestosmoviles.es de qualsevol responsabilitat en el material rebut pel client.

Si el paquet no presenta cap dany i tot i així té algun producte trencat, ho ha de comunicar al correu electrònic d'info@repuestosmoviles.es abans de 48h des de la recepció de l'article, amb fotos del producte i de l'exterior de la caixa on se li ha enviat el material. Si no, no ens farem responsables de cap desperfecte que presenti.

  • El material enviat al client no és el sol·licitat. El client comunicarà la incidència a www.repuestosmoviles.es en un termini no superior a 5 dies hàbils des de la signatura de l'albarà de lliurament. En aquest cas, www.repuestos moviles .es es farà càrrec de les despeses d'enviament per Correu Certificat i de reposar el producte o productes correctes, un cop el client hagi enviat l'article per Correus Certificat. El client haurà de tornar el material erroni al mateix estat en què es va lliurar, amb el seu embalatge original intacte i per tant en perfecte estat per a la venda, en cas contrari es demanaria una indemnització al client. No acceptem devolucions a ports deguts.

  • El client ha rebut la seva comanda correctament i desitja tornar-ho . En aquest cas el client haurà de comunicar a www.repuestos moviles .es la seva intenció de tornar la comanda i fer aquesta tramesa en un termini màxim de 15 dies naturals des de la signatura de l'albarà de lliurament. El client accepta la renúncia a aquest dret de devolució en cas que transcorrin més de 15 dies naturals des de la signatura de l'albarà de lliurament. El client assumirà les despeses de devolució del material. El client tornarà el material al mateix estat en què es va lliurar, amb el seu embalatge original i per tant en perfecte estat per a la venda.

  • L'abonament de totes les devolucions es realitzarà mitjançant la manera com hagi pagat el client.

Com he de procedir per fer una devolució?

Per a l'enviament d'una devolució o d'un producte subjecte a garantia, el client ha de llegir les condicions de garantia i devolució (llegir aquí ) i seguir els passos que s'indiquen més avall:

1) Llegir les condicions de Devolucions-Garantia (Llegir aquí )

2) Enviar la informació sol·licitada al formulari dins del paquet. Si us plau, sigui el més explícit possible a la descripció de l'error.

3) Posar a l'exterior del paquet la referència de comanda de la web o les dades de qui va fer la compra juntament amb la paraula RMA.

* És recomanable fer l'enviament del paquet per Correus Certificat o una altra empresa que ofereixi fer el seguiment del paquet.

* No acceptem devolucions a ports deguts.

L'adreça a la qual s'haurà de fer l'enviament és:

SITARA JEE SL

C/SANT RAMON 5, BAIXOS LOCAL

08001, BARCELONA, ESPANYA

TEL: 0034 - 930011841

CORREU: recanvismoviles2@gmail.com

Imprescindible enviar les dades que es demana al formulari dins del paquet.